niedziela, 7 października 2012

Yoskine 30+ cera normalna i mieszana

Jakiś czas temu miałam możliwość, dzięki stronie wizaz.pl przetestować zestaw kremów Yoskine 30+. Zestaw ten składał się z Reduktora zmarszczek mimicznych na dzień

Korektora zmarszczek mimicznych na noc

Wypełniacza zmarszczek mimicznych pod oczy i na powieki

Cała seria spisała się wprost idealnie na mojej 30-letniej cerze mieszanej. Krem na dzień doskonale nawilżał, nie pozostawiając tłustej warstwy, do której ja niestety mam skłonność, nawet przy najbardziej lekkich kremach. Suche policzki nie były wysuszone, a tłusty nos, czoło i broda były zmatowione i nawilżone jednocześnie przez cały dzień.
Krem na noc jest bardzo treściwy, doskonale odżywia i nawilża, dobrze się wchłania.
Kremu pod oczy i na powieki stosowałam jedynie na noc, gdyż pod makijaż okazał się nieco zbyt tłusty i rolowały się na nim cienie do powiek. Gdy zaczęłam stosować go na noc zauważyłam, że skóra wokół oczu jest bardziej napięta i jędrna.
Cała seria pachnie przepięknie, jest niezwykle komfortowa w stosowaniu. Po miesiącu używania skóra twarzy była zdecydowanie gładsza, bardziej nawilżona i napięta. Zauważyłam również, że poprawił się koloryt skóry, nabrała ona także blasku.
Trudno nie odnieść się do opakowania, które w przypadku produktów Yoskine ma kształt łezki, jest niezwykle estetyczne i pięknie wygląda na łazienkowej półce.
Ogólna ocena jaką przyznaję to 9 na 10 punktów. Jeden punkcik odejmuję za cenę, gdyż każdy z tych kremów kosztuje ok. 70 zł. Natomiast do działania, konsystencji, wyglądu absolutnie nie mam zastrzeżeń.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz