środa, 12 grudnia 2012

Alerbon Ojca Grzegorza Sroki - efekty

Witajcie. Niedawno pisałam Wam o otrzymaniu do testów od firmy Bonimed ziół Ojca Grzegorza Sroki, testowałam preparat Alerbon http://www.bonimed.pl/sklep/alerbon-suplement-diety-p-71.html Moja kuracja tym preparatem trwała tydzień przy dawkach 2 razy dziennie po 2 kapsułki, bo na tyle wystarczyło opakowanie, które otrzymałam, czyli 30 sztuk.Okres ten pozwolił jednak na to by preparat zaczął działać, poniżej kilka plusów i minusów testowanego preparatu:

+ Świąd skóry, który mi towarzyszył na tle alergicznym zelżał w około 70% co pozwoliło mi zminimalizować leki przeciwhistaminowe do 1 tabletki na tydzień!
+ Objawy dermografizmu znacznie ustąpiły, na chwilę obecną przy potarciu skóry widać jedynie zaczerwienienie bez piekących pręgowatych pokrzywek, co jest ogromną ulgą.
+ Po tygodniu od zakończenia kuracji efekt się utrzymuje!
+ Pieczenie oczu ustało całkowicie!
+ Kapsułki są łatwe do połknięcia
+ Proste, estetyczne opakowanie.

- Bark oznaczenia na opakowaniu wartości odżywczych kapsułek, w tym kaloryczności. Jest to jednak olej, więc takie informacje mogą być istotne dla osób, które kontrolują spożycie kalorii.

Ogólnie rzecz biorąc jestem bardzo zadowolona z efektów stosowania preparatu Alerbon firmy Bonimed, ponieważ preparat znacznie zmniejszył objawy mojej alergii. Jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż środki chemiczne. Dlatego polecam Alebron wszystkim cierpiącym na alergie, również niewiadomego pochodzenia. Niemniej jak każdy preparat leczniczy przed zastosowaniem należy skonsultować z lekarzem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz